 Wij zijn PS, meesters in ons vak, en werkend voor de besten in hun vak. Al meer dan twintig jaar zijn wij vanuit Eindhoven actief op het gebied van werving, selectie en consultancy en brengen we specialisten in contact met onze opdrachtgevers. PS levert als gelijkwaardige gesprekspartner maatwerk op het gebied van personele en persoonlijke ontwikkeling. Sinds 1988 is PS actief op de arbeidsmarkt in Noord Brabant. De core business van PS is het werven en selecteren van midden- en hogerkader personeel door middel van file search, media search en internet search. Dit vindt plaats vanuit de vakgebieden technisch & logistiek, financieel, office management/secretarieel, marketing & communicatie, sales en P&O.
Even voorstellen: 1. Sales support employee; HEAO-CE; 3 jaar ervaring als internationaal sales support medewerker opgedaan bij een productie/handelsorganisatie. Binnen deze organisatie is ze een ‘spin in het web’ voor alle commerciële projecten, verantwoordelijk voor de forecasting tot aan het uitleveren van de producten. Zelfstandig werkende kandidaat, klantgericht en representatief.
2. Rayonmanager; HEAO-Economisch Linguïstisch; Circa 12 jaar gedegen ervaring binnen gerenommeerde retail organisaties. Toegankelijk persoon die gemakkelijk contact maakt, gesprekspartners op niveau is en resultaatgedreven.
3. Projectleider; HTS-WTB; drie jaar ervaring als Mechanical Engineer en vervolgens als technisch projectleider; jong, ambitieus met uitstekende commercieel/technische vaardigheden; zeer bedreven o.g.v. planning en budgetbewaking.
4. Commercieel Manager; HBO werk- en denkniveau; operationeel ingesteld, doenersmentaliteit. Inspelen op de lokale markt waar nodig, creatief inzetten van commerciële middelen. Vertaalt strategie in concrete acties. Ambassadeur zijn voor organisatie zowel extern als intern.
5. Medewerker Commerciële Binnendienst ; MBO opleiding, heeft inmiddels 6 jaar werkervaring en spreekt vloeiend Spaans, Engels en Nederlands. Zeer commercieel ingesteld met mogelijkheid om naar de buitendienst door te groeien. Representatief, communicatief sterk en breed inzetbaar.
6. Hoofd Expeditie; Havo/HBO; nu een aantal jaren verantwoordelijk voor het gehele logistieke traject o.g.v. goederenontvangst, magazijnopslag, mutaties, orderpicking en controle inclusief vervoer; multitasker met helicopterview; juiste mentaliteit, slagvaardig en geïnteresseerd.
7. Customer Service/ Sales Medewerker; HBO werk-/denkniveau; ruime ervaring met klanten op internationaal niveau binnen support en sales; goede kennis van de Nederlandse, Engelse, Duitse en Spaanse taal; slagvaardig, no nonsense en kan goed met ad hoc situaties omgaan. 32 uur beschikbaar.
8. Supply Chain Professional; Hogeschool (haven- en vervoermanagement) en Technische bestuurskunde aan de TU; ervaren professional met meer dan 20 jaar ervaring in internationale supply chain- en projectmanagement; focus op kwaliteit, procesbeheersing en kostenreductie; strategisch planner en probleemoplosser; een bruggenbouwer, communicatief zeer vaardig.
9. Operations/Supply Chain Manager; MTS-electro + HTS Technische Bedrijfskunde/Logistiek afgerond. Inmiddels 6 jaar (waarvan 2 jaar als trainee) ervaring opgebouwd als logistiek manager/supply manager bij een 3-tal gerenommeerde internationale bedrijven. Ambitieuze kandidaat met leidinggevende en internationale projectmanagement ervaring.
10. Communicatiemanager / journalist; VWO/HBO afgestudeerd; ben je op zoek naar een medewerker die het bedrijf/product communicatie technisch op de kaart kan zetten dan is het interessant om met deze kandidaat in contact te komen. Door haar brede ervaring, o.a. als presentator, organisator van grote evenementen, in- en externe communicatieadvies, dagvoorzitter, aansturen van projectgroepen is zij in staat om de naamsbekendheid te vergroten.
11. Manager Digital Marketing; HBO-BE en Nima-A, Google Analytics Professional; ruime ervaring als internationaal Marketing en Sales manager waarvan de laatste jaren actief binnen online marketing; goede kennis van SEO/SEA en Google analytics; innovatief, ondernemend en oplossingsgericht.
12. Secretaresse/administratief medewerkster; MBO-directiesecretaresse; aantal jaren administratieve/secretariële werkervaring opgedaan binnen de professionele sport branche. Representatieve, jonge meid ; uitermate vriendelijk en innemend voorkomen; hoge gunfactor.
13. HR Business Partner; Havo en HBO-P&A; communicatieve senior HR Generalist, ruime (leidinggevende) P&O ervaring in internationale omgeving; professioneel en vriendelijk voorkomen, ondernemend en empathisch; een ruime ervaring met een groot diversiteit aan projecten op het gebied van HR en het opzetten en herstructureren van afdelingen.
14. HR Manager; Gymnasium en Universiteit Tilburg Personeelswetenschappen. Verder diverse cursussen op het gebied van HRM (o.a. Lean Management); 15 jaar ervaring bij gerenommeerde organisatie en gegroeid naar een ervaren HR Manager met ruime internationale ervaringen, ook op het gebied van changemanagement; diverse reorganisaties geleid; enthousiast en innemend, resultaatgericht en weet goed hoe te bewegen binnen een organisatie.
15. HR Manager (generalist); HAVO aangevuld met HBO personeelsmanagement opleiding en 10 jaar ervaring als personeelsadviseur/HR Manager; altijd gewerkt binnen technische bedrijven waar ze op zowel beleidsmatig als operationeel niveau verantwoording heeft genomen en waarbij ze een adviserende rol richting directie/bestuur heeft vervuld; enthousiaste kandidaat die meer kan en meer wil; gedreven, representatief en erg prettig in de omgang.
16. Directiesecretaresse; Schoevers Management Assistente; 15 jaar voor hetzelfde bedrijf gewerkt binnen de infrastructuur; rustige, vriendelijke persoonlijkheid met een goed- servicegericht voorkomen; uitstekend in plannen en structuur aanbrengen; beschikt over een hoog werktempo; voorkeur voor een open en informele organisatie.
17. Directiesecretaresse; HAVO/Schoevers Management opleidingen; bijna 10 jaar ervaring als Personal Assistant van o.a. een HR Manager, CEO en Raad van Bestuur; werkt zelfstandig, pakt zaken snel op en neemt veel werk uit handen; is graag binnen een internationale omgeving werkzaam, beheerst de Engelse taal uitstekend.
18. Business consultant; HBO-technische bedrijfskunde; ontwerper en manager van ICT- Tools zoals e-commerce, CRM,ERP en data mining om winst te maximaliseren; ervaren o.g.v. inzetten van bedrijfskundige vaardigheden om optimaal processen te verbeteren en uit te voeren van strategisch tot operationeel; ruime ervaring met verschillende partijen zoals interne, externe klanten, directie en leveranciers.
19. Hoofd administratie; MBO/SPD afgerond; meerdere jaren ervaring als Administrateur en Hoofd Administratie bij handels- en productieorganisaties; automatiseringsprojecten opgepakt en geïmplementeerd, leiding gegeven aan een klein team van financieel medewerkers; zelfstandig, empathisch persoon en goede gesprekspartner voor in een managementteam.
|